Clockenflap

Nu är det snart jullov! Det är bara en vecka kvar nu innan mina föräldrar kommer och stannar i Hong Kong några dagar för att sedan resa vidare till Vietnam och spendera julen i värmen! Den kommande veckan är dock avgörande för alla andraåringar med alla uppsatser som officiellt skickas in till IB nu... men när det är klart om en vecka så är vi alla ganska fria, och den kommande veckan kommer att vara rolig också! Jag ska ut på julmiddag med min förstaåring, Eira, idag, vi Skandinavier ska uppträda med ett luciatåg på lördag och vi har block activity på måndag för att bonda inom våra block.
 
Förra helgen var det Clockenflap i Hong Kong, som jag skrev om i det förra inlägget. Jag och två av mina vänner åkte dit för att ta en paus från skolan och lyssna på bra musik. Även om jag inte kände till många av banden just då så upptäckte jag band som var bra och nu börjat lyssna på. Dock kände jag till Vaccines, Travis och Jack Black som uppträdde, så det var kul!
 
 
 
The Vaccines
 
 
Travis
 
 
Jack Black
 
 
Sophie, jag och Mariyah
 
Allmänt | |
Upp