Scandi-jul i Hong Kong innan Vietnam

Igår hade vi Luciafirande på skolan! Lite tidigt, konstigt (i och med att ingen hade någon aning om vad vi höll på med) och inte helt traditionellt, men ändå kul!
 
 
The Scandi-crew! Bilden saknar dock två av norrmännen...
 
Jag, Eira och Sophie (Danmark) fick även julklappar med mat från våra hemland igår! Mycket uppskattat i och med att vi åker till Vietnam under jullovet istället för hem.
 
 
 
 
Nu när det endast är några dagar kvar försöker vi, förutom att slutföra alla uppsatser, umgås med varandra så mycket som möjligt. Även om det bara är tre veckor som vi är borta från varandra känns det som så mycket längre. Mina kompisar här, som jag lever med 24 timmar om dygnet, är inte bara kompisar, utan nu även familj.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Hej! Jag håller på att skriva min ansökan till UWC just nu, och det är så svårt! Har du några tips på vad man ska skriva? Jag har mest problem med uppsatsen på 400 ord :S

Upp